vrijdag 4 maart 2016

Thema: Het regent!!!



Verhaal: Bo en Babs in de regen - Marijke ten Cate
 
 
Liedje: paraplu
 
Tikkeltik tik
Druppel drup drup
op mijn paraplu

Lekker stappen in de regen
met mijn paraplu
 
 Tikkeltik tik
Druppel drup drup
op mijn paraplu

Alles nat
maar ik blijf droog
Ik heb mijn paraplu
 



 Spelen met het flanelbord
 
 
Met onze paraplu, laarsjes en regenjas naar buiten!
Het regent!
Joepiejee in de plassen springen!
 






















 












 

Puzzels: Jules in de regen
 
 
Boekjes over de regen

 

Regenjassen en laarsjes passen in de klas
 
 



Knutselen: regendruppels en grijze wolken maken  
Spelen met paraplu's in de klas
paraplu OPEN
paraplu TOE
 
 






 
We vierden de verjaardag van Jad
 





 





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten